Opening Seizoen 2013/2014

riethoven

Beste leden en ouders/verzorgers,

De vakanties zitten er weer op, de scholen gaan weer beginnen en het nieuwe scoutingseizoen staat weer voor de deur. Een nieuw seizoen betekent ook weer een spectaculair openingsprogramma.

Dit jaar wordt het seizoen in Westerhoven geopend en wel op:

DATUM : ZATERDAG 24 augustus 2013
VAN / TOT : 13.30 UUR tot 17.00 uur
WAAR: EVENEMENTENTERREIN IN WESTERHOVEN
(achter de sportvelden aan Lange Akkers
ter hoogte van Heesterbikes Fietsenverhuur)

Na de officiële opening en de prijsuitreiking van de buddy badge gaan we leuke spelletjes spelen. Alleen met goed weer zijn er spelletjes bij waar je nat van kan worden, dus neem extra kleding / zwemkleding en een handdoek mee.

Tevens is het die dag ook een DOE-MEE-DAG, je mag dus ook vriendjes en vriendinnetjes meenemen. Een leuke gelegenheid voor hen om een kijkje te nemen bij Scouting Riethoven/Westerhoven.

Net na de zomervakantie vindt traditiegetrouw het overvliegen plaats.
Dit zal die dag om 16:00 uur van start gaan. Bij deze officiële en gezamenlijke activiteit ‘vliegen’ de kinderen die oud genoeg zijn over naar de volgende speltak.
Via een kabelbaan “vliegen” de kinderen naar de nieuwe speltak, waar ze worden opgevangen door hun nieuwe leiding en jeugdleden. Alle ouders, opa’s, oma’s, broertjes, zusjes zijn van harte welkom om de kinderen aan te moedigen.

De verwachting is dat het programma rond 17.00 uur ten einde is en dat de scoutingseizoen 2013 – 2014 dan officieel van start gegaan is.

Tot zaterdag 24 augustus in Westerhoven!

Met vriendelijke groeten,

Het comité opening seizoen 2013 – 2014