Nieuwe site

Zo, eindelijk is hij er dan de nieuwe site van Scouting Riethoven.
Een fris nieuw kleurtje en een hoop nieuwe functionaliteit. Zoals een digitaal archief dat al snel aan het groeien is en een foto album.

Digitaal archief:

Hierin komen van alle speltakken alle kampen, kampkranten en programma’s te staan. Zo is het toegankelijk voor alle groepen die inspiratie op willen doen voor het volgende weekendje of zomerkamp, en zo gaat alle moeite die er ooit is ingestoken niet verloren. Bent u een oud staf/lid en heeft u nog een hoop materiaal thuis liggen dan willen wij dat graag hebben! zo kunnen we alles bewaren van de afgelopen 50 jaar scouting Riethoven en het is altijd leuk om even de oude kampkranten door te bladeren en te kijken hoe je vroeger was

Foto Album:

Eindelijk een plekje om alle fotos van zomerkampen te bekijken. De staf van een speltak kan zelf alle foto’s op de site zetten en zo kunnen alle leden en ouders direct na het zomerkamp alles bekijken en hoeven ze niet te wachten tot het een keer op een cd/dvd is gebrand.

Gebruikers en nieuwsberichten.

Alle stafleden hebben vanaf nu een account op de nieuwe site. Zo kunnen zij zelf nieuwsberichten op de site zetten ipv het aan de webbeheerder te hoeven vragen. Denk hierbij aan berichten over district wedstrijden en berichten over open dagen van speltakken.
Zo zal de site in de toekomst meer up to date zijn.