Kerstboomverbranding 2017

Zaterdag 7 januari is het weer zo ver, dan komen de jeugdleden van scouting Rythovius weer kerstbomen ophalen. Zij doen dit door deur aan deur langs te gaan in Riethoven en Westerhoven. In de loop van de avond zullen deze bomen worden verbrand. Tijdens het langsgaan verkopen zij ook loten. Met het kopen van een lot steun je de scouting en maak je kans op een van onderstaande prijzen.

Bij binnenkomst ‘s avonds krijgen kinderen een lotje voor de kinderloterij en zijn er loten te koop voor de reguliere loterij. De kerstboomverbranding is gratis te bezoeken bij blokhut d’n Duvelshoek, Molenstraat 37 in Riethoven. Het begint om 19.00 uur, de trekking van de loterij start om 19.30 uur. De trekkingsuitslag is na afloop na te lezen op de website van Scouting Rythovius.

De prijzen:

Hoofdprijs:         Makita accuboormachine t.w.v. €180,- (Loomans)
1:                            Compleet verzorgd diner voor 4 personen (Restaurant Woest)
2:                            Profuomo Herenhorloge t.w.v. €160,- (van Buul fasion)
3:                            Waardebon t.w.v. €150,- (de Hofmakers)
4:                            Brunch voor 6 personen (Bij de Neut)
5:                            Radio/stereo t.w.v. €75,- (Electro Theuws bv)
6:                            Radio t.w.v. €70,- (Electro Theuws bv)
7:                            Lunch voor 2 personen (Restaurant Vandeijck)
8:                            2 uur autorijles (Verkeersschool Hurkmans)
9:                            Diner voor 2 personen (Proef me nu)
10:                         Gezichtsbehandeling (Beautysalon Ilana)