50 jaar Scouting Rythovius

Beste lezer,

Dit jaar is bestaat onze vereniging 50 jaar.

Vieren we dan dat we 50 jaar oud zijn of dat we 50 jaar jong zijn…
… in ieder geval zal het draaiseizoen 2011 – 2012 van scouting Rythovius een feestseizoen worden.

Op 11 mei vieren we het 50 jarige bestaan van onze club middels een feestavond vanaf 21.00 uur in een feesttent achter onze blokhut Den Duvelhoek gelegen aan de Molenstraat 37 te Riethoven.

Op deze feestavond / reünie is iedereen van harte welkom om onder het genot van een hapje en een drankje ons jubileum mee te vieren.
Helaas kunnen de muren van onze blokhut niet praten, maar als ze dit konden, zouden er ongetwijfeld mooie verhalen verteld worden van de gelopen decennia.
Daarom willen wij alle (oud) leden verzoeken om (oude) foto’s dan wel anekdotes door te mailen naar ons zodat wij deze in een voorstelling kunnen presenteren en we samen kunnen genieten van scouting zoals deze was en is.

Voor onze feestavond vragen wij een per genodigde een eigen bijdrage ad € 10,-, voor dit bedrag kan er vanaf 21.00 uur tot 2.30 uur onbeperkt gedronken en de innerlijke mens verzorgt wordt.
Uiteraard hebben we gezorgd voor een goede muzikale omlijsting van deze avond zodat het een feestavond gaat worden waar de komende 10 jaar op kunnen teren.

Omdat wij ervoor gekozen hebben een feest te geven voor en door de leden, gaan we in het laatste weekend van juni met de gehele groep ook een weekend weg, tijdens dit gezamenlijke weekend trekken we er samen op uit om met zijn alle ons jubileum te vieren.
Wat we gaan doen verklappen we nog niet, maar we kunnen wel aangeven dat dit een (zoals jullie van onze scoutinggroep gewent zijn) avontuurlijk weekend zal worden.

Mocht u, u eigen op willen geven voor onze feestavond, gelieve dan voor 5 mei aanstaande een mail te zenden (eventueel samen met uw foto’s dan wel anekdote) naar:

50jaarscoutingriethoven@gmail.com

Wij hopen op een grote opkomst zodat de feestavond / reünie een groot succes gaat worden.

Bij deze bent u van harte welkom !!!

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur en de leden van scouting Rythovius
P.S. we hebben ons uiterste best gedaan om ieder oud-lid middels een persoonlijke uitnodiging te benaderen, indien u géén uitnodiging heeft mogen ontvangen, of u kent iemand die van ons geen uitnodiging heeft mogen ontvangen, dan willen wij u vriendelijk verzoeken om de digitale uitnodiging door te zenden naar hem of haar.

Download Persbericht
Download Uitnodiging