Opening seizoen 2019-2020

Nu alle zomerkampen achter de rug zijn staat al snel het volgende seizoen voor de deur!

Zaterdag 31 augustus dan opent Scouting Rythovius met al haar leden gezamelijk het nieuwe seizoen.
Vanzelfsprekend zijn ook niet-leden welkom om eens mee te komen proeven met echte scoutingactiviteiten!

Ditmaal houden wij onze opening op de middag van 31 autgustus van 13:30 tot 17:00 uur op het evenementen terrein aan de Lange Akkers in Westerhoven.
Naast het officiële gedeelte hebben we natuurlijk ook weer een leuke gezamenlijke activiteit, namelijk; “Oud-Hollandse Vossenjacht”.

Om 16:00 uur zijn alle ouders en broertjes/zusjes welkom om het overvliegen van de oudste leden per speltak te aanschouwen. Via een kabelbaan roetsjen de oudste leden naar hun nieuwe speltak.

Om 17:00 uur loopt de middag ten einde.

Wij hopen op een grote opkomst!